Toolkit Sounds like Groningen

Onder de slogan ‘Sounds like Groningen’ gaan we vieren dat Groningen bruist. Met eigenwijze ondernemingen die je keer op keer verrassen en levendige plekken die kunst, muziek en urban vibes ademen. Waar de creativiteit duidelijk zichtbaar, hoorbaar en voelbaar is. Deze winter rockt Groningen. Doe je mee? In deze toolkit vind je alvast verschillende materialen die je zelf kunt inzetten.​

Organiseer je zelf een evenement? Meld hem dan hier aan voor onze uitagenda.

Regels en gebruik

De verschillende onderdelen van deze toolkit kun je vrij inzetten op je eigen kanalen. Wil je zelf iets maken met het logo van The Rolling Stones? Dan is dit op eigen risico. Marketing Groningen of het Groninger Museum zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Ondernemers kunnen hun voorstel wel via het Groninger Museum aan het management van The Rolling Stones voorleggen. Stuur je voorstel dan in het Engels naar pr@groningermuseum.nl. Gebruik van fotomateriaal van de tentoonstelling Unzipped in het Groninger Museum hoeft niet voorgelegd te worden aan het management van de Rolling Stones.

 

Sounds like Groningen wordt mede mogelijk gemaakt door Ondernemersfonds Groningen, Gemeente Groningen, Bedrijvenvereniging West,  Bedrijvenvereniging Zuidoost Groningen, Bedrijvenvereniging Noordoost, Gastvrij Groningen, Marketing Groningen en Groninger Museum.