Deelnemersprogramma 2019

dinsdag 18 december 2018

Deelnemersprogramma 2.0


Ondernemers spelen een belangrijke rol als het gaat om een goede toeristische infrastructuur en informatievoorziening. Om hen daarin zo goed mogelijk te faciliteren heeft Marketing Groningen een Deelnemersprogramma, waarin momenteel ca. 750 ondernemers in participeren. Kijkend naar de behoeften van de ondernemers, de eisen van de huidige tijd en in aansluiting bij de manier waarop potentiele bezoekers hun informatie zoeken, worden de huidige pakketten herzien.

 

Nieuwe pakketten per 1 januari 2019

Per 1 januari 2019 wordt nog maar één pakket aangeboden, met een extra mogelijkheid voor vermelding in de Stadsgids en/of het Groningen Magazine. Het nieuwe pakket is overzichtelijker en aantrekkelijker geprijsd, waardoor we een groter toeristisch aanbod kunnen laten aansluiten op het deelnemersprogramma. Dit pakket is een tussenoplossing terwijl we toewerken naar een model waarin we optimale waarde creëren voor de deelnemende ondernemers. Vanaf volgend jaar kan dat met de (technische) mogelijkheden die het nieuwe toeristische platform en de app bieden. In 2019 zullen we het Deelnemersprogramma voor 2020 voorbereiden. Het programma wordt eigentijdser en beter afgestemd op de wensen van zowel ondernemers als de verwachtingen van bezoekers. Het Deelnemersprogramma wordt daarmee ingebed in een integrale strategie waarin onder meer arrangementsontwikkeling en boekingsmogelijkheden worden ingericht.

Deel deze pagina